Filiżanki reklamowe – praktyczna i elegancka forma promocji Twojego biznesu

0
267

Ceramika to świetny pomysł zarówno na gadżet, ofiarowany klientom, jak i na wypełnienie firmowej kuchni logowanymi naczyniami. Problematyczny może się okazać wybór konkretnego rozwiązania – dobrze znany kubek, elegancka filiżanka, czy może po prostu szklanka? Tak naprawdę nie zaszkodzi zamówienie każdego z nich – ale wiadomo, budżet marketingowy nie jest z gumy. Podczas gdy to kubki zdecydowanie wygrywają rywalizację o najczęściej kupowaną ceramikę reklamową, przyjrzyjmy się nieco zapomnianym i niedocenianym filiżankom – szybko okaże się, że są one świetnym medium dla skutecznej reklamy.

Kiedy filiżanka będzie lepsza od kubka?

Kubek logowany i filiżanka mogą być na ogół użytkowane wymiennie – w zależności od preferencji korzystających z nich osób. Istnieją jednak dwie sytuacje, w których w formie firmowego gadżetu lepiej sprawdzą się właśnie filiżanki. Pierwsza to typ prowadzonej działalności – jeśli należy on do zawodów powiązanych z dużym prestiżem społecznym (np. prywatna klinika medyczna, kancelaria notarialna), wówczas lepiej sprawdzi się tradycyjna, elegancka filiżanka, w stonowanych barwach i z minimalistycznym zdobieniem.

Druga opcja to ta, gdy twoja firma ma się kojarzyć ze swojskością, bliskością i komfortem (np. produkcja mebli wypoczynkowych, biuro podróży) – filiżanka przywodzi wówczas na myśl celebrację i czas wolny, może być duża, w ciepłych kolorach i z bogatym nadrukiem. Sprawdź oba rozwiązania, przeglądając katalog opcji na https://ceramika-reklamowa.com.pl/k/filizanki-reklamowe/.

Spotkania biznesowe przy stole z własną zastawą

Filiżanki są zdecydowanie na miejscu, gdy zapraszasz aktualnych lub potencjalnych kontrahentów do siedziby swojej firmy. Chcesz oczywiście wypaść jak najlepiej – czyli profesjonalnie i wiarygodnie. Podanie kawy w kubkach może nastąpić wówczas, gdy już dobrze się znacie i pokazujecie sobie zdjęcia z wakacji – wcześniej lepiej postawić na elegancję, czyli właśnie na filiżanki.

Dodatkowym polusem jest twój obraz w oczach gości – jako właściciel, członek zarządu czy kierownik działu, powinieneś dbać o całość firmy, aż do najdrobniejszych szczegółów. Z wizyty w siedzibie kontrahent wyniesie nie tylko informacje o warunkach współpracy, ale także pamięć np. o czystych toaletach, gustownych ozdobach czy właśnie logowanych filiżankach, jako detalu świadczącym o biznesowym pedantyzmie.

Prezent dla kluczowego klienta nie musi być drogi

Wszyscy lubimy dostawać prezenty i kontrahenci nie stanowią tutaj wyjątku. Bardzo wielu właścicieli czy kierowników firm popełnia podstawowy błąd, zakładając, że taki upominek powinien być drogi. Alkohol z najwyższej półki, gadżety elektroniczne, ozdobne zestawy piśmiennicze – wszystko to stanowić może spory wydatek – ale to wcale nie jest najgorsze.

Podstawowym problemem jest odbiór prezentu przez obdarowanego. W kontaktach biznesowych cienka linia dzieli wielkoduszność z próbą przekupstwa – i o to właśnie możesz zostać posądzony. Zamiast całkowicie rezygnować z miłego gestu, lepiej więc zrobić to mądrzej – wybierając upominek gustowny, ale nie za drogi – taki właśnie jak filiżanka, najlepiej w komplecie z dobrą kawą, herbatą czy ciasteczkami z manufaktury.

Targi, konferencje, spotkania branżowe – filiżanka czy kubek?

Wiele firm decyduje się na stoisko podczas branżowych targów czy konferencji związanej z profilem działalności. Oczywiście nie sposób przyjechać bez upominków – i temat kubków oraz filiżanek znów staje się aktualny. Co wybrać? Tym razem naprawdę najlepiej kupić jedno i drugie.

Kubki świetnie sprawdzą się jako gadżet rozdawany gościom stoiska. Zapewne zdarzą się jednak osoby żywiej zainteresowane ofertą – te, które będą chciały omówić szczegóły przy kawie czy herbacie, w wydzielonej części stoiska. Tutaj już lepiej podjąć je z użyciem filiżanek, podkreślających prestiż firmy. Takie filiżanki nie muszą z resztą być zamawiane na konkretne wydarzenie – mogą pochodzić z firmowej kuchni albo trafić do niej po zakończonej imprezie – ekonomicznie, ekologicznie i sprytnie.

Filiżanka to klasa sama w sobie. Dodaje prestiżu nawet zwyczajnej, codziennej filiżance kawy. Tym lepiej podać w niej napoje gościom, sprezentować ją najważniejszym klientom czy też udostępnić do użytkowania pracownikom – zwłaszcza jeśli typ prowadzonego przez ciebie biznesu wiąże się z elegancją i prestiżem lub przeciwnie – domową bliskością i ciepłem – wszystko zależy od wyboru odpowiedniego modelu, koloru oraz sposobu logowania.

BRAK KOMENTARZY