Regulamin Świadczenia usług reklamowych w Internetowym portalu http://gwarminska.pl/ wydawanym pod winietą Wiadomości Gazeta Warmińska
1. W treści niniejszego regulaminu uwzględniono następujące pojęcia:
- Agencja MultiMedia – właściciel serwisu internetowego: http://gwarminska.pl/ – z siedzibą w Dobrym Mieście, ul. Fabryczna 4a.
- http://gwarminska.pl/ – oznacza ogólnodostępny internetowy serwis informacyjno -usługowy pod winietą Wiadomości Gazeta Warmińska.
- Zleceniodawca/Reklamodawca oznacza każdą osobę fizyczną i prawną zlecającą emisję reklamy w serwisie http://gwarminska.pl/
- Reklama oznacza każdy przekaz zmierzający do promocji towarów, usług, idei bądź do osiągnięcia innego celu zamierzonego przez zleceniodawcę.
- Formy reklamy, będące podstawą wykonania zlecenia reklamowego określone są w cenniku.
- Zlecenie reklamowe oznacza każdą umowę z nadanym przez Redakcję serwisu http://gwarminska.pl/ identyfikatorem, której przedmiotem jest opracowanie lub emisja reklamy w serwisie http://gwarminska.pl/. Potwierdzenie przyjęcia zlecenia reklamowego oznacza zawarcie umowy reklamowej o treści zgodnej z pisemnymi ustaleniami stron dotyczącymi planu emisji.
2. Zlecenie reklamowe:
- Zlecenie reklamowe dokonywane jest w formie pisemnej poprzez wypełnienie formularza zamówień. Formularz określa rodzaj i formę reklamy, ilość i czas emisji oraz cenę za usługę zgodną z obowiązującym cennikiem.
- Zlecenie reklamowe musi zawierać podpis i pieczęć Zleceniodawcy.
- Zlecenie reklamowe uważa się za przyjęte do realizacji z chwilą jego pisemnego potwierdzenia przez Redakcję serwisu http://gwarminska.pl/
- Zlecenie reklamowe musi zostać doręczone do siedziby właściciela serwisu – firmy Agencja MultiMedia najpóźniej na 5 dni roboczych przed planowaną emisją w formie pisemnej w wersji papierowej lub elektronicznej.
- Anulowanie zlecenia reklamowego wymaga formy pisemnej. W przypadku anulowania zlecenia w terminie późniejszym niż 14 dni przed planowaną emisją Zleceniodawca zapłaci właścicielowi serwisu http://gwarminska.pl/ karę umowną w wysokości: – 20% wartości zlecenia netto. Jeżeli anulowanie zlecenia reklamowego nastąpi po planowanym terminie emisji Zleceniodawca zostanie obciążony karą w wysokości 50% wartości zlecenia netto.
- Pozostałe zmiany dotyczące zlecenia reklamowego wymagają zmian w formie pisemnej w terminie wcześniejszym niż 14 dni przed planowanym wcześniej rozpoczęciem emisji chyba, że Umowa reklamowa stanowi inaczej.
- Dane kontaktowe: Agencja MultiMedia ul. Fabryczna 4 A, 11-040 Dobre Miasto, e-mail:
re******@gw********.pl
, e-mail:
re*****@gw********.pl
, tel. 533 074 600
3. Warunki emisji reklam:
- Materiały reklamowe mogą być dostarczane w postaci gotowej przez Zleceniodawcę lub ich przygotowanie może być zlecone Redakcji serwisu http://gwarminska.pl/
- Wymagania techniczne materiałów reklamowych uzgadnianie są ze Zleceniodawcą w umowie.
- Wszystkie reklamy powinny pozostawać w zgodzie z obowiązującym prawem.
- Redakcja serwisu nie ponosi odpowiedzialności za treść umieszczanych reklam.
- Redakcja zastrzega sobie prawo do odmowy zamieszczenia reklamy, w przypadku, gdy Reklamodawca zamieszcza informacje o usługach/produktach konkurencyjnych w stosunku do Wydawcy oraz samego serwisu http://gwarminska.pl/
- Na zlecenie reklamodawcy zleceniobiorca udostępni statystyki przebiegu kampanii (ilość odsłon strony http://gwarminska.pl/ z umieszczoną reklamą) w przeciągu 14 dni od daty zakończenia emisji reklamy.
- Jeżeli reklama nie zostanie wyemitowana lub zostanie wyemitowana niewłaściwie z winy Redakcji serwisu http://gwarminska.pl/– Redakcja zobowiązuje się do ponownej, nieodpłatnej emisji materiału w ustalonym ze Zleceniodawcą terminie chyba, że w Umowie reklamowej zostanie postanowione inaczej.
- Ceny za usługi reklamowe zgodne są z obowiązującym w momencie podpisania umowy cennikiem. Podane wartości są wartościami netto.
- Redakcja serwisu http://gwarminska.pl/ zastrzega sobie prawo negocjacji cen w przypadku realizacji specyficznych Zleceń.
- Redakcja serwisu http://gwarminska.pl/ nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie zlecenia reklamowego lub odstąpienie od jego wykonania z przyczyn niezależnych od Redakcji, w szczególności: wojen, strajków, decyzji władz państwowych, klęsk żywiołowych (pożarów, powodzi, eksplozji), awarii sieci Internet lub energetycznej.
4. Warunki publikacji artykułów sponsorowanych:
- Zapowiedź artykułu reklamowego umieszczana jest na głównej szpalcie. Pod naporem kolejnych artykułów przesuwa się na kolejne strony. Na łamach gazety dostępny jest nieodpłatnie dla Czytelników.
- Artykuł sponsorowany ma na celu promocję Zleceniodawcy, nie może promować firm, produktów czy usług innych podmiotów.
- Artykuły sponsorowane publikowane są: na podstawie gotowego tekstu Zleceniodawcy, opracowane na podstawie materiałów dostarczonych przez Zleceniodawcę, przygotowane przez dziennikarza http://gwarminska.pl/
- Artykuł sponsorowany lub materiały należy dostarczyć w wersji elektronicznej nie później niż 3 dni robocze przed publikacją.
- Z uwagi na ograniczenia systemowe, w artykule mogą znaleźć się maksymalnie 3 zdjęcia dla zobrazowania artykułu. Zdjęcie lub logo należy dostarczyć w wersji elektronicznej nie później niż 3 dni robocze przed publikacją.
- Preferowane są tytuły jednowersowe, w poszczególnych przypadkach mogą zająć 2 wersy.
- Wielkość nagłówka artykułu (leadu) powinna być analogiczna do wielkości zdjęcia (dotyczy widoku na głównej stronie http://gwarminska.pl/).
- W leadzie nie stosuje się: pisania słów wielkimi literami (wyjątkiem są skróty), linków, formatowania (kursywy, pogrubień, podkreśleń, wypośrodkowania).
- Standardowo linki umieszczone w tekście artykułów sponsorowanych są w kolorze niebieskim. Istnieje możliwość ich pogrubienia.
- Linki umieszczane w artykule kierują do strony głównej Zamawiającego, ewentualnie do jego podstron.
- Nie umieszcza się linków kierujących do fan page na stronie facebook.pl. Wyjątek stanowi sytuacja, w której Zleceniodawca nie posiada swojej strony internetowej.
- Nie dopuszcza się umieszczania w artykule sformułowań typu: „polub nas na Facebook’u”, itp.
- Do eksponowania istotnych fragmentów tekstu służą: kursywa, pogrubienie, podkreślenie, wypośrodkowanie.
- Artykuł nie powinien być krótszy niż 1/3 strony A4, ani dłuższy niż jedna strona A4 (pisane czcionką 12, z pojedynczymi odstępami).
- W artykule sponsorowanym blokowana jest opcja komentowania.
- W artykułach sponsorowanych reklamowe banery śródtekstowe nie wyświetlają się.
- Na końcu artykułu, zgodnie z obowiązującym prawem, umieszcza się sformułowanie informujące o tym, że jest to forma reklamy, np.: artykuł sponsorowany, reklama, ogłoszenie płatne.
5. Warunki płatności:
- Faktura za wykonanie zlecenia reklamowego zostaje wystawiona w ciągu 3 dni od pierwszego dnia emisji.
- Termin płatności faktury wynosi 7 dni lub ustalany jest indywidualnie ze Zleceniodawcą.
6. Pozostałe postanowienia:
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 30.03.2015.
- Regulamin może być zmieniany przez Redakcję http://gwarminska.pl/ w dowolnym czasie poprzez zamieszczenie zmian na niniejszej stronie internetowej. Wszelkie zmiany do Regulaminu stają się skuteczne w chwili ich zamieszczenia na niniejszej stronie internetowej, o ile nie zastrzeżono inaczej.
- W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego regulaminu, mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie kwestie sporne rozstrzygane będą przez Sąd Rejonowy w Olsztynie.