Badanie poziomu satysfakcji klientów Starostwa Powiatowego w Olsztynie

0
1034

Od początku maja w Starostwie Powiatowym w Olsztynie ruszyło badanie poziomu satysfakcji klientów. Kwestionariusz jest dostępny w siedmiu miejscach urzędu, ankietę można też wypełnić elektronicznie.

Badanie potrwa do końca miesiąca, a wnioski z ankiet przyczynią się do podwyższenia poziomu jakości obsługi interesantów i efektywności pracy w urzędzie.

Kwestionariusze są dostępne w siedzibie starostwa przy placu Bema 5 w następujących miejscach:

  • sekretariat Starosty Olsztyńskiego (p. 207)
  • stanowisko pracy ds. Obsługi Interesantów (sala nr 2)
  • Wydział Komunikacji i Transportu (sala nr 12)
  • Wydział Gospodarki Nieruchomościami (p. 108)
  • Wydział Geodezji (sala 132)
  • Wydział Budownictwa i Inwestycji (sala 224)
  • Wydział Gospodarowania Środowiskiem (p. 232)

Ankietę w wersji elektronicznej można wypełnić  wyszukując na stronie www.powiat-olsztynski.pl w zakładce „Strefa interesanta” – podzakładka „Badanie satysfakcji – ankieta”.

 

BRAK KOMENTARZY