Miasto Bartoszyce, zawarło z Urzędem Marszałkowskim Woj. Warmińsko-Mazurskiego porozumienie o współpracy w ramach programu „Warmińsko-Mazurska Karta Seniora”.
Jego nadrzędnym celem jest zwiększenie dostępu do usług kulturalnych, edukacyjnych, zdrowotnych, rehabilitacyjnych, sportowych, socjalnych, turystyczno-rekreacyjnych oraz wszelkich innych pozyskanych w ramach usług i produktów oferowanych przez Partnerów projektu.
Co należy zrobić aby otrzymać Warmińsko-Mazurską Kartę Seniora?
Wystarczy mieć ukończone 60 lat i być mieszkańcem miasta Bartoszyce. Bez znaczenia jest również to, czy wnioskodawca posiada świadczenie emerytalne, rentowe czy świadczy pracę.
Wniosek o wydanie Warmińsko-Mazurskiej Karty Seniora można pobrać w tym miejscu bądź osobiście w Urzędzie Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, Wydział Kultury, Sportu, Współpracy i Rozwoju, pok. nr 24, 25.