Olsztyn ma drugą Miejską Informacje Turystyczną w kraju

0
1357

Ratuszowy punkt Miejskiej Informacji Turystycznej został uznany za drugi w Polsce w kategorii obiektów trzygwiazdkowych. Certyfikacji dokonała Polska Organizacja Turystyczna. POT przeprowadziła badania punktów IT metodą mystery client. Składało się ono z dwóch części: mystery e-mail („tajemniczy e-mail”) oraz mystery visit („tajemniczy klient”).

Najważniejszą częścią badania „tajemnicza wizyta” było rzeczywiste sprawdzenie funkcjonowania określonej jednostki, w szczególności zaś sposobu obsługi. „Tajemniczy klient” to osoba wcielająca się w rolę typowego klienta informacji turystycznej, nie ujawniając swojej roli. Obsługa nie ma zatem szansy w żaden sposób się do takiej wizyty przygotować. Praca ekipy Miejskiej Informacji Turystycznej w Olsztynie została podczas tego badania dostrzeżona i oceniona bardzo wysoko, bo na 92 %, możliwych do zdobycia punktów, lokując ją tym samym na drugiej pozycji w kraju.

MIT w Olsztynie określona została jako placówka estetyczna i łatwa do odnalezienia, zwrócono uwagę na przyjemne barwy wnętrza i dobre wyposażenie w materiały reklamowe. – Wysokie wyniki badania w naszym punkcie IT są rezultatem pasji i zaangażowania, jakie wkładamy w codzienną pracę oraz indywidualnego podejścia z szacunkiem i uwagą do każdego klienta – komentuje kierująca punktem Marta Kruk.

BRAK KOMENTARZY